Translate

kolmapäev, 18. märts 2020

Variatsioon Palle üksi maailmas

Ju ma olen vajalik spetsialist...  pidin täna hommikul varakult sõitma Viljandisse. Tulin palvele vastu nagu öeldakse. Sõitsin bussiga Tartust Viljandisse ja  hiljem jällegi Viljandist Tartusse. Nii julge olen ma. Tänu sellele võisin veenduda, et Tartu bussijaam ja Viljandi bussijaam olid üsnagi inimtühjad. Nagu tänavadki. 😷
Kuna reisijaid on vähe, siis osa liine on ära jäetud, mida ma ei teadnudki.

Pisut ringi liikuda on muidugi vahelduseks hea, lisaks ma olen harjunud, et ca pool Eestit on see piirkond, kuhu aeg-ajalt pean sõitma, vahel ka pikemalt peatuma jne. Aga tehkem hetkeks paus ja kuulakem rahustavat muusikat.

Vilistage kaasa, tugevdab kopse ja ventileerib seiskunud õhu välja. 😺

Poleks läinud, oleks mingil hulgal inimestel tööd seiskunud, aga nad ikka tahavad tööd teha ega looda, et raha hakkab taevast langema niikuinii. Ehkki juba lubatakse, mis peaks rahva meeleolu tõstma.

Teid ma teretan, Eestimaa pojad,
Kellel kulmud kuumavad töös,
Kellel südamed rindades sojad,
Selginud sihid silmade ees!

(Kulmude asi on mulle alati segaseks jäänud.)

Kuidagi äkki ja kiiresti hakkasid ettevõtjad teatama meeletutest raskustest.  Jääb mulje, et kriis on olnud pikaajaline ja firmad täiesti ära kurnanud. Toitlustus ja hotellid võivad muidugi puhata, reisijatevedu samuti; aga tootmised, ehitused, mitmesugused teenused ikka jätkavad.  Pole parata, tuleb loota meie endi võimekusele, taibukusele, otsustavusele, kainele mõistusele. Ja pole mõtet kurta, kaeblemine on mõttetu.
Koomilise kandi pealt - kuulsin, et muuseumide töötajad käivad tööl edasi, kaasa arvatud kassapidajad, giidid jne. Kohati kostub sealt, et olla praegu palju tööd, sisestavad andmeid ja skännivad midagi jne. Groteskne.

Ja nüüd lõpetuseks kohustuslik lisa - Hügieen!
Kätepesu ja desinfitseerimine on lõputu protsess, selles täiuseni ei jõua. Kõik käepidemed, lülitid, hiired, klaviatuur, märkmikud, pastakad, fotokas, võtmed, pangakaardid jne tuleks kinni katta 80 kraadises viinas immutatud lappidega ja samas ruume töödelda ultraviolett kiirtega. Seejärel lambi käepide puhastada viinaga ning minna käsi pesema. Seejärel viia käterätik pessu ja pärast pesumasina puudutamist pesta käed, kasutada paberrätikut, see põletada ja istuda toolile puhkama ja mõtlema. Seejärel puhastada tooli käsitoed viinaga. Samuti käed. Manustada rahustit, puhastada tabletikarp viinaga, pesta käed. Kas peaks puhastama ka kassi? Käekell vajab veel desinfitseerimist! Desinfitseerivate kätepuhastmise paberite pakendid peaks desinfitseerima.  
  Vaatasin ära filmi. Jojo Rabbit. 
 Kleebin siia filmi lõpustseeni, 
olete hoiatatud.  
Mulle meeldis Sam Rockwell
 väga kelmika natsi osas. 
Film on muidugi täiega sürr

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar